Jäsenemme päivittyvät Suomisportiin

Suomen Ampumaurheiluliiton (SAL) vanha Sporttirekisteri on poistunut käytöstä ja tilalle on tullut uusi Suomisport-palvelu. Tämä onkin varmasti jo monelle kilpailijalle tuttu sillä esim. kilpailulisenssit voi ostaa tätä kautta. Siirron seurauksena teille sattaa tulla tai on saattanut tulla jo ilmoitus sähköpostiin Suomisportista, eli näistä viesteistä ei tarvitse olla huolissaan.

Seuramme jäsenenä olet samalla SAL:n jäsen ja pääset katsomaan omat tietosi Suomisportin-sivuilta oikeasta yläreinasta ”Kirjaudu”.

Suomisporttiin ei ole varsinaisia tunnuksia vaan sivuille kirjaudutaan aina kerta-salasanalla ilmoittamallasi puhelinnumerolla tai sähköpostilla (sähköpostilla salasanan tulo saattaa kestää). Mikäli sivu herjaa että ”Antamaasi yhteystietoa ei löytynyt Suomisportista” niin jos annoit sähköpostin, koita puhelinnumerolla (ja jos annoit puhelinnumeron, koita sähköpostilla) kohdasta ”Mutta minulla on jo Suomisport-tili”. Mikäli tiliä ei vieläkään löytynyt niin meillä saattaa olla vielä siirrot kesken tai meiltä puuttuu sekä puhelinnumerosi että sähköpostisi eikä näitä ole saatu linkitettyä tiliisi. Jos tilillesi ei pääse muutaman viikon sisään niin olethan yhteydessä minuun luukkonen.iiris@gmail.com.

Jos ylipäätään haluat lisää tietoa asiasta niin laita rohkeasti sähköpostia luukkonen.iiris@gmail.com ja pyrin vastaamaan parhaani mukaan.

Iiris