Ilma-aseammunta

Tilat löytyvät Vanhan Kirkkoniemen koulun alakerrasta Kirkkoniementie 10, 03400 Vihti. Järjestämme treenit joka tiistai-ilta (ilmoitamme poikkeuspäivät) ja kaikki halukkaat ovat tervetulleita klo 18-20. Pidämme yläoven lukittuna turvallisuussyistä ja joku on ovella avaamassa sen klo 18:00, 18:30 ja 19:00. Mikäli saavut paikalle muuna aikana niin soitto numeroon 0500877866 ja tulemme päästämään sisään.

Seuralta löytyy kalustoa ilmakiväärit ja -pistoolit sekä tarvikkeet tukiammuntaan. Voit myös tulla treenaamaan oman aseesi kanssa.

Ratapaikkoja on 7 ja paikalla on aina valvoja.

Veloitus 1,00€ / 1 sarja (10 laukausta).

TERVETULOA!

Ruutiaseammunta

Seurallamme ei valitettavasti ole omaa ruutiaserataa, vaan aktiiviampujamme käyvät Mäntsälän urheiluampumakeskuksessa, jonka kanssa olemme tehneet yhteistyösopimuksen.

Mikäli omaksi ilokseen harrastaa haulikko/kivääri ammuntaa niin on mahdollisuus käydä myös Kovelon ampumaradalla Karkkilassa.